Curs SEO a motoarelor de cautare – optimizarea, promovarea paginilor web. Internet-marketing

  • Prețul cursului: 2280 lei
  • Reducere: 5%
  • Pret cu reducere : 2160 lei
  • Începutul cursului: 2017-11-27 27.11.2017
    Chisinau
    Tighina 65 ⁄ Chisinau ⁄ Moldova    +373 079844644 +373 022844644 ⁄   info@vanar.md
  • Durata cursului: 32 or.ac

Training SEO in Chisinau

Astazi nu este suficient sa fii posesorul unui site pe Internet. Pagina web, oricat ar fi de buna si atractiva ar fi, nu valoreaza nimic, daca ea nu este accesata de catre utilizatori. Insa chiar daca pagina este vizitata de catre vizitatori, ea poate sa nu le fie utila, daca nu corespunde cerintelor auditoriului-tinta.

Cursuri SEO a motoarelor de cautare – optimizarea, promovarea paginilor web” studiaza problemele ce tin de promovarea site-urilor, adica pasii necesari pentru promovarea cu succes a site-urilor in reteaua Internet, aspectele publicitatii pe Internet si SEO (Search Engine Optimization). Folosind procedeele si metodicile optimizarii SEO, Va veti invata sa creati pagini web, care vor iesi pe locurile intai in motoarele de cautare, care fapt, in final, va duce la sporirea numarului de utilizatori care-l acceseaza. Insa este putin sa aduci utilizatorul pe site, trebuie sa-i mai asiguri si conditii confortabile, pentru ca utilizatorul sa delimiteze pagina D-stra web pe fondalul concurentilor, si sa se foloseasca anume de el. Cursul propus examineaza toate aceste probleme, incepand de la denumirea numelui de domeniu, usabilitatii, completarea site-urilor si pana la desfasurarea corecta a publicitatii.

Cursul examineaza tendintele moderne de dezvoltare a Retelei (Web 2.0) si tehnologiile populare (RSS, cautare), solicitate de catre utilizatori. Intelegerea acestor probleme permit webmasterilor sa creeze site-uri moderne,  ce se deosebesc avantajos de cele ale concurentilor.

La finele cursului veti avea urmatoarele abilitati:

  • Sa intelegi principiile de promovare a site-urilor;
  • Sa efectuati analiza site-urilor;
  • Sa intelegeti principiile de lucru ale motoarelor de cautare;
  • Sa optimizati calitativ site-urile pentru indexarea cu succes de catre motoarele de cautare;
  • Sa stabiliti lista solicitarilor prioritare;
  • Sa efectuati optimizarea site-urilor in scopul sporirii pozitiei pe solicitarile prioritare;
  • Sa folositi diverse tipuri de publicitate proiectului;
  • Sa creati site-uri atractive pentru utilizatori;
  • Sa desfasurati campanii publicitare in Internet;
  • Sa analizati rezultativitatea actiunilor desfasurate;

 Instructorii cursului

Toţi instructori →

Pregătirea preliminară:

Pregătirea obligatorie: Finisarea cu succes a cursului HTML şi CSS. Nivelul 1. Crearea site-urilor după standardele W3C şi trecerea în HTML5 şi CSS3 sau pregătirea echivalentă.

Pregătirea recomandată (nu-i obligatorie): Limba Engleza pentu IT (elementary) sau pregătirea echivalentă.

Să primiţi o consultaţie despre pregătirea provizorie necesară pentru curs puteţi la numărul 022 844 644.

Pregătirea obligatorie este siguranţa învăţării calitative. Aceasta este menţionată cu alt nume de curs al centrului (pregătirea preliminară obligatorie). Vă sfătuim să citiţi programul acestui curs şi să decideţi dacă aveţi cunoştinţe şi experienţă în domeniul dat. Dacă dumneavoastră cunoaşteţi mai puţin decât 85-90% din programul obligatoriu, vă recomandăm să treceţi neapărat cursul de pregătire preliminară obligatorie. Numai după aceasta o să puteţi să terminaţi cursul cu Brio.

Programa cursului SEO

Modulul 1. Tipurile si modurile de promovare ale site-urilor

  • Scopurile promovarii
  • Modurile promovarii
  • Rentabilitatea promovarii
  • Trecerea in revista a mijloacelor de promovare

 Modulul 2. Optimizarea motoarelor de cautare. Introducere

  • Trecerea in revista a motoarelor de cautare
  • Principiile de functionare a motoarelor de cautare
    • Indexarea paginilor web
    • Cautare
    • Evaluarea relevantei
    • Istoria algoritmilor motoarelor de cautare
    • Instruirea la calculatoare. Optimizarea in epoca Matrixnet. Factorii de conduita
  • Interactiunea motoarelor de cautare si a site-urilor
    • Principiul interactiunea in Web
    • Procesul-verbal http
    • Statutul si titlurile raspunsului server-ului
    • Readresarea si erorile server-ului
  • Tipurile si modurile de optimizare ale SEO
  • Terminologia SEO

Modulul 3. Optimizarea de cautare. Optimizarea continutului

  • Tipurile solicitarilor utilizatorilor
  • Prognozarea numarului solicitarilor. Nucleul semantic al site-ului
  • Lucrare de laborator: intocmirea nucleului semantic
  • Content – textele paginilor. Cum sa scrieti texte SEO?
  • Promovarea contentelor media (video si imagini)
  • Densitatea cuvintelor-cheie si saturarea paginii
  • Structura si delimitarea paginilor
  • Lucrare de laborator: verificarea paginilor site-urilor

 Modulul 4. Optimizarea motoarelor de cautare. Factorii externi

  • Perfectarea link-urilor
  • Lucrare de laborator: formarea filei ancor
  • Hyperlink-urile paginilor
  • Modurile de obtinere ale link-urilor externe
    • Schimbul de link-uri
    • Retele de sateliti
    • Publicarea content-ului
    • Procurarea link-urilor
    • Inregistrarea in cataloage
  • Lucrare de laborator: lucrul cu link-urile

Modulul 5. Optimizarea motoarelor de cautare. Gestiunea indexarii si instrumentele

  • Gestionarea indexarii site-ului
    • Cum sa accelerati aparitia paginii in index
    • Interdictia indexarii
    • Fisierul robots.txt
    • Harta site-ului XML Sitemap
  • Lucrare de laborator: verificarea si crearea fisierelor de gestiune a indexarii
  • Instrumentele motoarelor de cautare (diagnosticarea site-ului)
    • Instrumentele Yandex
    • Instrumentele Google
    • Instrumentele Bing
  • Instrumentele SEO
    • Toolbar ale motoarelor de cautare
    • Completarile in browser (plagin)
    • Mijloace online
    • Anexe de sine statatoare
  • Lucrare de laborator: instalarea mijloacelor de diagnosticare pe site

Modulul 6. Publicitate Internet

  • Tipurile de publicitate pe Internet
  • Publicitate de context
    • Yandex-direct
    • Google AdWords
    • Bing
  • Publicitate media. Targeting. Remarketing
  • Publicitate de context si media
  • Optimizarea SEO publicitate de context VS: alegerea strategiei de promovare
  • Lucrare de laborator: Anunt in Yandex.direct
  • Publicitate in retelele sociale (in revista)
  • Mecanismele publicitatii in retelele sociale
  • Trimiteri si RSS
    • Serviciile trimiterilor
    • Trimiterile proprii
    • SPAM – trimiteri nesanctionate
    • Scenariile utilizarii RSS
  • Lucrare de laborator: Retelele sociale si trimiterile

Modulul 7. Gestiunea eficienta a site-ului si modurile de monitorizare a lucrului

  • Sistemele CMS
    • Trecerea in revista si compararea CMS populare
    • Demonstrarea posibilitatilor CMS
  • Exigentele fata de „motorul” site-ului
    • Titlurile serverelor
    • Reactia la paginile inexistente
    • Gestiunea paginilor
    • Generarea XML Sitemap
  • Lucrare de laborator: verificarea site-ului
  • Modurile de monitorizare a site-ului
  • Parametrii controlului: pozitiile pe motoarele de cautare; frecventa site-ului, parametrii sesiunii
  • Trackere (contoare): trecerea in revista si compararea
  • Lucrare de laborator: instalarea codului de urmarire

Modulul 8. Analiza eficientei functionarii site-ului si a campaniilor publicitare

  • Conversia. Modurile de sporire ale conversiei
  • Segmentele traficului de intrare
  • Semnele
  • Lucrare de laborator: stabilirea scopurilor si formarea semnelor
  • Aprecierea eficientei
    • Eficienta optimizarii SEO
    • Eficienta campaniilor publicitare
  • Totalizarea

Cursuri recomandate conform specialităţii

Pentru a deveni un profesional vă recomandăm să studiaţi paralel şi:

Adaugă comentariu

Codul de securitate
Actualizează